Op uitnodiging van de Stichting Oud Montfoort (SOM) bezocht, op 18 juni 2020, een delegatie van het VOL bestuur het nieuwe onderkomen van onze “buren” in de Keizerstraat van Montfoort. De SOM heeft een bijzonder fraaie Multi functionele ruimte gecreëerd met de passende naam: “de Knoperij”.
Op deze foto feliciteert VOL voorzitter Boukje Zaadstra, de SOM voorzitter Lex van Wijk met deze goede ontwikkeling.
De Ballensnoeperij is verhuisd
De Ballensnoeperij is verhuisd. De verhuizing van Historisch en Toeristisch Informatiepunt De...



